Category “pendidikan”

Kami Ingin Belajar TIK Lagi Pak Menteri

Leave a Comment

Workshop Storytelling di Wisma UNJ Rawamangun

Workshop Storytelling

Workshop Storytelling

Leave a Comment

Resolusi 2017 (Contoh Tulisan Buat Kelas 9)

Resolusi… hmmm makhluk apaan dah ntu. Aye sering denger resolusi disebut kalo taon baru. Katenye taon baru kudu bikin resolusi. Kalo udah bikin trus titipin di warung. Mayan bisa dapet duit.
Ehhh itu sik risol isi. Kalo kate babang gugel, resolusi ntu kepengenan. Jadi taon ini kite pengen apaan gitu. Pengen apaan aja seterah tapi pengennya kudu pengen ame nyang baek-baek. Jangan pengen nyang jelek. Orang baek pan disayang pacar.
(nyeruput kupi, nyomot risol isi)
Ngomong soal kepengenan, aye juga punye. Kepengenan aye kagak jauh-jauh dah dari babang Pale alias Palentino Rossi. Ampir tiap taon aye ame babang Pale ngider-ngider ke Sepang, Malaysia sono. Aye bosen. Taon maren aye bilang ke babang Pale.. “jangan ngider di mari mulu nape bang, bosen sepang lagi sepang lagi”.

Babang Pale nyengir… katenye.. “emang maunye ngider di mane beib?” Aye jawab sambil benahin knalpot nyang abis diacak-acak babang Pale.. “nyang deketan dikit bang.. ntu ke Itali. Pan aye pengen makan pitsa di warung babang Pale”, kate aye sambil kedip-kedip kelilipan.

Babang Pale bengong “bukan buat nonton aye balapan beib?”. Aye ngakak dan langsung jawab, “kagak ah.. abis babang kalah mulu”. Tuingggg… knalpot melayang dah. ngider di sepang (dok.yayat) ngider di sepang (dok.yayat) (ngunyah risol isi) Kepengenan aye nyang laen ntu punya motor kayak babang Pale.

Motor babang Pale keren, cakep dah. Gede.. rodanye dua (kalo roda tiga ntu namanye becak). Kalo ngacir wwuuzzzz laler juga kalah cepet. Babang Pale anter aye ke warung mpok Keti Peri pake ntu motor. Beuhhhh orang di warung pade ngeliatin. Ngeliatin aye nyang kayak semut di boncengan motor babang Pale, imut sih. Aye pernah minta beliin motor sama babang Pale, tapi babang Pale nyuruh sabar.

Duitnye belon ade. Pan babang Pale kalah mulu noh jadi gajinye belon naek. Sabar ye beib, ntar kalo babang naek gaji, babang beliin motor, katenye. Aye jawab sambil mesem, “aye doain ye bang, biar markes kesrimpet botol oli jadi babang menang”. (nyeruput risol isi, nyomot kupi… eeehhh kebalik)

Sebenernye, salah aye juga sih nyang ngabisin duit babang Pale. Aye demen banget jajan. Jajan ape aje deh. Jajan kue rangi, mi lidi, krupuk jengkol, cilok.. semuanye dah. Jadinye duit blanje abis buat aye jajan. Perkare kedoyanan aye ame jajan.. aye punya kepengenan jadinye. babang pale (dok.gigi soldano) babang pale (dok.gigi soldano)

Aye pengen bikin warung. Warung ntu isinye macem-macem. Mau cari ape.. semua ade di warung aye. Kue rangi.. ade, krupuk jengkol ade, cilok, cimol, tahu bulet.. ade semue. Kalo aye punya warung kayak gini kan aye jadi gampang jajan.

Ngelongok jendele aje langsung dah ade warung. Babang Pale kagak bakal repot nganterin aye jajan pake motornye nyang gedenye alaihim gambreng. Tapi ente kagak boleh ye jajan di warung aye, pan ntu warung punya aye, jadi cuman aye nyang boleh jajan di sono. Pelit? Bodo.. emang aye pikirin. “Beeiibbb… botol oli mane? Babang pengen minum!”

Yaelah babang Pale kagak demen amat liat aye sante kayak di pante sambil makan sate.

Selengkapnya : http://www.kompasiana.com/yayat/resolusi-2017-aye-pengen-ngider-ke-itali-ame-babang-pale_587f0f911197730807112bd9

Leave a Comment

Data Kartul Kelas 8 SMP Labschool Jakarta

Berikut ini adalah data kartul kelas 8A, mohon kelas lain dibuat seperti contoh berikut ini:

https://drive.google.com/file/d/0B7DirZEFG4ZfTWF1Z3NyOWUzTFE/view?usp=sharing

Leave a Comment

Liburan Sekolahku yang Menyenangkan

contoh cover buku

contoh cover buku

Mohon tuliskan ceritamu di bagian komentar setelah diedit oleh 10 orang temanmu, dengan urutan di bawah ini.

TUGAS BIMBINGAN TIK

  1. Ceritakan liburan sekolahmu dalam bentuk narasi sebanyak 300 kata
  2. Setelah selesai kirimkan cerita liburanmu ke email wijayalabs@gmail.com
  3. Kirimkan cerita liburanmu ke 10 orang teman sekelas melalui email, dan minta mereka untuk menjadi editornya.
  4. Setelah diedit kirimkan cerita liburanmu ke website http://wijayalabs.com bagian komentar yang berjudul “LIBURAN SEKOLAHKU YANG MENYENANGKAN”
  5. Semua file disimpan dengan nama liburanku – nama lengkap – kelas
  6. Kirimkan tulisanmu ke email kelas untuk disusun menjadi buku.

Comments (191)

Profil SMP Labschool Jakarta

Comments (3)

Ada Omjay di Televisi

Leave a Comment

Membuat Mail Merge (Surat Gabungan)

Comments (5)

Save TIK di Kurikulum 2013

Comments (1)

Foto Foto Kegiatan Invita 2016 SMP Labschool Jakarta

inivta 2016 ke keraton Yogyakarta

Kegiatan invita 2016 ke keraton Yogyakarta

Berikut ini adalah foto foto kegiatan INVITA kelas 8 SMP Labschool Jakarta.

Silahkan unduh di sini. Juga bisa dilihat di sana.

Comments (5)

  • Komentar blog

  • komentar blog

  • Tulisan Wijaya Kusumah di blog Lainnya

  • Yuk Menulis Setiap Hari! Lalu Perhatikan Apa Yang Terjadi